۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۱۱۱۱۷
به‌ مناسبت حادثه تروریستی عراق

چهارشنبه روز عزای عمومی در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت شهادت جمعی از مهندسین، تکنسین‌ها و کارگران این استان در حادثه تروریستی استان دیاله عراق فردا را روز عزای عمومی اعلام کرد.
چهارشنبه روز عزای عمومی در چهارمحال و بختیاری اعلام شد
به گزارش جهانبین، قاسم سلیمانی‌دشتکی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد امور جوانان این استان، با تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از مهندسان، تکنسین‌ها و کارگران ایرانی در استان دیاله عراق اظهار داشت: این جنایتکاران بارها ثابت کرده‌اند که عزت و استقلال کشور ایران را برنمی‎تابند و این عصبانیت خود را هر بار به طریقی نشان می‌دهند.

وی افزود: آن‌ها باید بدانند که با اینگونه اقدامات هرگز نمی‌توانند در اراده ملت ایران خللی ایجاد کنند.

سلیمانی‌دشتکی فردا را روز عزای عمومی در این استان اعلام کرد و گفت: فردا مراسم تشییع جنازه سه تن از شهدای حادثه تروریستی عراق با شکوه بسیار در شهرکرد برگزار خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از تشییع پیکر این شهدا، پیکر پاک آنها برای خاکسپاری به زادگاه خود انتقال داده خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه این مراسم گفت: در این مراسم برای ادای احترام به جایگاه شهدا باید کارکنان دستگاه‌ها، ادارات، دانشجویان، اقشار مختلف جامعه حضور به هم برسانند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به نقش جوانان در عرصه‌های مختلف گفت: جوانان کشور در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، حماسی و دفاعی نقش مهم و برجسته‌ای را ایفا کرده‌اند.

سلیمانی‌دشتکی با تاکید بر اهمیت توجه به جایگاه جوانان افزود: جوانان دارای دغدغه‌های بسیاری از جمله ازدواج، اشتغال و تحصیل هستند که باید به آنها توجه شود.
مرجع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۷:۴۹

2 Jan 2020